- Методика розв’язування планіметричних задач в шкільному курсі геометрії.
- Проблема мотивації педагогів до використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі.
- Саморозвиток вчителя математики
- Використання електронного підручника за умов класно-урочної системи навчання.
- Використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі.
- Контрольно-діагностична система Test-W2.
- Налаштування та проведення комп’ютерного тестування за допомогою програми MyTest в навчальному кабінеті.
- Використання Інтернет – можливостей Web 2.0 у педагогічній практиці.
- Що таке блог.
- Створення блогу
- Управління блогами.
- Налаштування блога.
- Skype відкриває нові можливості у професійній діяльності педагогічних працівників.
- Від освіти ХХ століття до самоосвіти ХХІ століття
Технологія "Перевернутий клас"
- Как повысить эффективность обучения с помощью технологии перевернутого класса
- Перевернутый класс. Константин Бугайчук (вебинар)
- Мастер-класс К.Бугайчука "Перевернутый класс: мода или польза?"
- Перевёрнутый класс
- Механіка. Вектори та рішки тригонометрії
- Математика: арифметика, рівняння, нерівності
- Приклад. (Барабаш О.О., заступник директора, вчитель математики і інформатики)
- Приклад. (Цой І.Ф., заступник директора, вчитель математики і інформатики)
Комментариев нет:
Отправить комментарий